Er du vår nye Utleieansvarlig for Grendehuset?

 

Rugdeberget og Nebbejordet borettslag har et felles Grendehus, som våre beboere kan leie ved behov. Vi trenger en ny ansvarlig for utleie av Grendehuset med oppstart så raskt som mulig. Om ønskelig kan stillingen deles mellom flere personer. For eksempel at en har ansvar annenhver uke eller måned.

 

Arbeidsoppgaver:

Svarer på e-post vedrørende utleie, oppdatere utleie kalender på borettslagets nettside, sørge for at kontrakt underskrives, ta betalt, handle inn toalett og tørkepapir og avtale vask med vaskefirma etter hver utleie. I tillegg må utleieansvarlig gå gjennom grendehuset og sjekke alt ved start og slutt av hvert leieforhold. Ved eventuell mangler eller skader, må det gis beskjed til Sameiet.

 

Godtgjørelse:

25 000,- i året.

 

Varighet:

Engasjementet varer frem til 1. mai 2021. Det er muligheter for forlengelse om dette er ønskelig.

 

Ved interesse eller spørsmål:

Dersom du synes dette høres interessant ut eller om du har spørsmål, ber vi deg sende en e-post til styret@rugdeberget.no .

 

 

Med vennlig hilsen

Styret i Rugdeberget Borettslag