Charge365 har for øyeblikket tekniske utfordringer, sannsynligvis knyttet til overgangen til deres nye app. Dette har ført til at vi har mottatt mange tilbakemeldinger fra brukere som ikke får startet lading.
Vi har forsøkt å få kontakt med Charge365 både for en oppdatering og en løsning, men har dessverre ikke fått informasjon eller svar på telefon så langt.
Vårt råd til deg:
For å omgå problemet midlertidig kan du:
- Bruke ladebrikke hvis du har det tilgjengelig. Hvis ikke kan du legge inn brikke på portal.charge365.no.
- Bruke nettleser ved å følge disse stegene:
- Gå til portal.charge365.no i nettleseren.
- Logg inn med brukerkontoen din.
- Skriv inn lader-ID.
- Trykk "Start lading."
Vi følger situasjonen tett og vil oppdatere deg så snart vi får mer informasjon. Takk for tålmodigheten, og vi beklager ulempene dette medfører.
Hilsen Styret
Problemer med lading av elbil
Publisert: 18. desember 2024 - 19:16